Az élő szerepjáték az indiánosdi, a számháború és a színház olyan keveréke, ahol a részvétel, a bevonódás mértéke sokkal magasabb, mint a hagyományos médiumok (film, színház) esetében, mivel folyamatos, élő improvizációra épül és nincsenek nézői.

Senkire nincs rákapcsolva a villany, hogy csendben bámulva kelljen végigizgulni egy történetet, hanem mindenki résztvevő, és a történet alakítható, változtatható. Egy hagyományos történetnek általában egy tanulsága és egy nézőpontja van. Az élő szerepjátékban ahány résztvevő, annyi nézőpont – és annyi tanulság.

A különféle cselszövések ábrázolására Shakespeare királydrámáinak élő szerepjátékként (LARP) való feldolgozását választottuk.

Shakespeare Macbeth című drámáját vesszük alapul (Tudjukki), de, hogy elég szereplőnk legyen, belekeverjük a Lear királyt, a III. Richárdot, sőt, a Szentivánéji álom tündéreit is.

Az előadásokat öt városban (Debrecen, Szeged, Miskolc és Budapest, Pécs) rendezzük meg márciusban és áprilisban, a programra elsősorban egyetemisták jelentkezését várjuk.