Általános
Hogyan működik a Tudjukki.hu?
A Tudjukkinél összekötjük a vállalkozásokat a szolgáltatásukat kereső helyi ügyfelekkel. Ön megadhatja kínált szolgáltatásait és régióit, és kiválaszthatja, mennyi megkeresést szeretne havonta. A regisztráció fizetéssel való elfogadása után aktiváljuk a szolgáltatást, és megkezdjük az ügyfelek továbbítását SMS-ben és e-mailen. A megkeresések továbbítása után Ön már szabadon egyeztethet az ügyfelekkel a részletekről – így az üzletkötésről és szolgáltatásának díjairól is. Ha az ügyfelekkel való egyeztetésben segítségre vagy tanácsra van szüksége, mindig igyekszünk segíteni.Hogyan ellenőrizzük az ajánlatkéréseket?
Minden beküldött ajánlatkérést ellenőrzünk továbbítás előtt. A megadott telefonszám valódiságát hívással vagy SMS-en keresztül ellenőrizzük. Azok az ajánlatkérők, akik korábban már használták a szolgáltatásunkat, általában nem kerülnek ismételten ellenőrzésre.Ki tudom választani, mely ajánlatkérésekre válaszoljak?
Nincs lehetőség választani a beküldött ajánlatkérésekből, de előfizetését és ajánlatkérési kategóriáit bármikor módosíthatja (pl. szolgáltatások, régiók, egyéb), így csak a vállalkozásának megfelelő ajánlatkéréseket továbbítjuk. Egy ajánlatkérést legfeljebb 5 másik (átlagosan 2-3) szakembernek továbbítunk, és az ajánlatkérőt is tájékoztatjuk arról, kik fogják felkeresni. Az ügyfelek tehát várni fogják a hívását és az ajánlatát, ezért azt javasoljuk, válaszoljon az összes továbbított ajánlatkérésre. Ez az Ön érdeke is, hiszen minden továbbított ajánlatkérés levonódik az előfizetésével feltöltött egyenlegéből.Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyféllel?
Az alábbiakra van lehetősége:- A weboldalunk chat felületén (felhasználói felületén) tud üzeneteket és ajánlatokat továbbítani. Az ügyfél erről e-mailen is kap értesítést.
- Felhívhatja az ügyfelet a megadott elérhetőségén.
Előfizettem a szolgáltatásra, de még nem kaptam egy ajánlatkérést sem. Mit tehetek?
A kereslet nagyban függ a kínált szolgáltatásától és a választott régiójától. Érdemes elsőként az ajánlatkérési kategóriáknál (felhasználói felületén) ellenőrizni, milyen kategóriák és régiók kerültek beállításra. Ezzel kapcsolatban saját ügyintézőjével is felveheti a kapcsolatot, aki további segítséget tud nyújtani. Ha egyáltalán nem kapna ajánlatkérést egy hónapon belül, kérheti az előfizetés díjának visszatérítését. Vegye fel a kapcsolatot ügyintézőjével további információkért, vagy küldjön e-mailt az info@tudjukki.hu címre.Hogyan módosíthatom az előfizetésem?
Előfizetésének módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyintézőjével, vagy küldjön e-mailt az info@tudjukki.hu címre. A módosítások a következő naptári hónaptól érvényesek.Van lehetőségem ideiglenesen szüneteltetni az ajánlatkérések fogadását?
Igen, bármikor beállíthat szüneteltetést felhasználói felületén. A szüneteltetés záró napja után automatikusan újra megkezdjük az ajánlatkérések továbbítását.Hogyan mondhatom le a szolgáltatást?
Ha szeretné lemondani a szolgáltatást, azt megteheti felhasználói felületén. Ha ideiglenesen szeretné szüneteltetni az ajánlatkérések továbbítását, szüneteltetést is be tud állítani.Kijelentkeztem a szolgáltatásból, de még mindig érkeznek ajánlatkérések. Miért?
Ajánlatkéréseket továbbítunk olyan szakembereknek is (ingyenesen) akik nem rendelkeznek aktív előfizetéssel – így segítünk az ajánlatkérőknek a megfelelő szakember kiválasztásában. Előfordulhat, hogy emiatt kapta az ajánlatkérést. Ezen felül ha a fiókján még maradt fel nem használt egyenleg kilépéskor, az felhasználásra kerül.Számlázás
Hogyan történik a fizetés?
A Tudjukki.hu szolgáltatását havi előfizetéssel tudja használni. Az előfizetése megkezdésekor, majd minden hónap ugyanazon napján számlázzuk az Ön által választott díjcsomagot. Egy hónapban igyekszünk annyi megkeresést küldeni vállalkozásának, amennyit a választott díjcsomag fedez. Ha bármilyen okból kevesebb megkeresést továbbítanánk, mint amennyit a díjcsomagja lehetővé tesz, a hónap végén megmaradt egyenlege átkerül a következő hónapra, így az a következő hónapban is felhasználható marad. Egyenlegét bármikor ellenőrizheti felhasználói felületén. Ha egyenlegének kevesebb, mint 30%-át használja fel egy hónapban, az előfizetést nem számlázzuk ki a következő hónapra.Hol találom egy továbbított ajánlatkérés díját?
A továbbított ajánlatkérések díját a felhasználói felületén ellenőrizheti minden egyes ajánlatkérésnél. Az ajánlatkérések díjait az árlista alapján számoljuk.Értékelések
Hogyan kérhetek értékelést az ügyfeleimtől?
Jó értékelésekkel még könnyebben tud majd új üzleteket kötni, így javasoljuk, hogy egy sikeres projekt után kérjen visszajelzést az ügyféltől. Az értékelést így kérheti:- Jelentkezzen be a felhasználói felületére, és nyissa meg annak az ügyfélnek az ajánlatkérését, akitől értékelést szeretne kérni.
- Kattintson az “Értékelés kérése” gombra.
Negatív értékelést kaptam. Mit tehetek?
- Ha megoldható a probléma, próbálja orvosolni minél hamarabb.
- Tekintsen lehetőségként a visszajelzésre, hogy fejlődhessen.
- Köszönje meg az ügyfélnek a visszajelzést, és tudassa vele, hogy igyekszik javítani szolgáltatásán.
Reklamáció
Rossz ajánlatkérést kaptam. Mit tehetek?
Ha vállalkozásának nem megfelelő ajánlatkérést kapna (nem nyújtja azt a szolgáltatást, amit az ügyfél kér, vagy a továbbított információk valótlanok), az adott ajánlatkérésről reklamációt küldhet.Hogyan tudok reklamációt küldeni egy ajánlatkérésről?
- Jelentkezzen be a felhasználói felületére, majd válassza a “Reklamációk” menüpontot.
- Adja meg az ajánlatkérő nevét vagy elérhetőségét.
- Válassza ki a reklamáció indokát.
- Részletezze a problémát.
- Küldje el a reklamációt.
Nem tudom elérni az ügyfelet. Mit tehetek?
Azt javasoljuk, hogy próbálja meg többször is felhívni az ügyfelet. Lehet, hogy az ügyfél épp elfoglalt volt, vagy nem tudott Önnek válaszolni. Megpróbálhat más módon is kapcsolatba lépni az ajánlatkérővel (SMS, chat, e-mail). Ha az ügyfél több próbálkozás után sem elérhető, reklamációt küldhet az ajánlatkérésről (lépéseit lásd fent).Nem talált választ a kérdésére? Keresse ügyintézőjét telefonon, vagy írjon az info@tudjukki.hu címünkre!