Korrekt csapat, pontos határidő, szép munka – így kellene mindenkinek dolgoznia.
Nem csak mutatós, de stabil és strapabíró is. Jó döntés volt!
Korrekt árajánlat, pontos kivitelezés, és az egész folyamat gördülékeny volt. Nem volt semmi kellemetlen meglepetés, az eredmény pont olyan lett, amilyet vártunk.
A térkövezés előtt a talajt ki kell ásni, majd egy tömörített kavicságy vagy zúzottkő réteg kerül kialakításra a stabilitás és a megfelelő vízelvezetés érdekében. Rossz alapozás esetén a térkő idővel megsüllyedhet vagy egyenetlenné válhat. Autóbejárókhoz és nagyobb igénybevételű területekre erősebb alapozás, akár betonréteg is szükséges lehet.
A térkövezés időtartama a terület méretétől és az előkészítési munkáktól függ. Egy kisebb járda vagy terasz 2-3 nap alatt elkészülhet, míg egy nagyobb autóbejáró akár egy hétig is tarthat. A burkolat gyalogosan azonnal használható, járműforgalom esetén pedig legalább 48-72 órás várakozás ajánlott a teljes stabilitás érdekében. Beton alap esetén a végleges terhelhetőség eléréséhez akár 7-10 nap is szükséges lehet.
Gyalogos forgalomhoz 4-6 cm vastag térkövek is elegendőek, míg autóbejárókhoz legalább 6-8 cm-es változat ajánlott. Nagyobb terhelésű felületeknél, például ipari vagy tehergépjárművek által használt területeken, 8-10 cm vastagság szükséges a megfelelő stabilitás érdekében.
A megfelelően telepített térkő fagyálló, jól bírja az időjárási ingadozásokat, és hosszú élettartamú. A tartósságot a megfelelő alapozás, vízelvezetés és a térkő minősége határozza meg. Nagyobb terhelés esetén érdemes vastagabb, nagy szilárdságú térkövet választani, hogy elkerüljük a repedéseket és a süllyedést.
A térkő hosszú távon is esztétikus és stabil marad, ha rendszeresen tisztítjuk és megfelelően karbantartjuk. A lerakódott szennyeződések, moha és gyomok eltávolításához érdemes időnként magasnyomású mosót vagy seprőgépet használni. A fugázóanyag idővel kikophat, ami elősegítheti a gyomosodást, ezért szükség szerint pótolni kell. Télen a sózás kerülendő, mert károsíthatja a felületet – helyette homok vagy speciális jégmentesítő anyag ajánlott.
Ajánlatot szeretnék kérni a csatolt terv és fotók alapján 9,20 m2 kocsibeálló és 6,30 m2 kocsibeálló rámpa térkövezésére. A térkövet, a meglévő, porózus, alacsony szilárdságú mischung feltörését követően, 15 cm vastagságban elkészítendő Ckt alaprétegre, ágyazóréteggel kérem kivitelezni. Az ajánlatkérés tartalma: meglévő alacsony szilárdságú beton feltörése (13,5 m2), sitt elszállítása, Ckt alapréteg készítése 15 cm vastagságban (15,5 m2), Semmelrock Citytop Smart térkő beszerzése, szürke színben (13,5 m2, ezen felül 2 m2 rendelkezésre áll) és beépítése ágyazóréteggel (15,5 m2).
Semmelrock Citytop Elegance nero térkő lerakása. Ebből 50 m2 terasz térkövezés meglévő betonfelületre, 40 m2 garázs térkövezése betonfelületre, 10 m2 vízszintes járda valamint ~ m2 gépkocsi beálló és járda lejtés kialakítással. A járdánál és a gépkocsi beálló területén szükséges ágyazat, ckt készítése is.
Romániából származom, vettem egy házat Makón, és szeretném letéreltetni az udvar egy részét, körülbelül 80 négyzetmétert. Azt kell mondanom, hogy az udvarnak ezt a részét meg kell tisztítani, mert vannak rajta betondarabok, ahogy a csatolt képen is látható. Tudna adni egy árajánlatot erre a munkára, az anyagokkal együtt? Köszönöm!
Ház előtti homokos kavicsos terület elkészítése a feladat.az utcánk burkolata föld-murva.(Debrecen-Bánk) A kaputól kifelé 5 méter, szélessége 13m. -Utca front felől 13 méter k-szegély lerakása - 1 db 3,2x5 m térköves kocsibeálló elkészítése - 1 db 0,9x5m térköves járda elkészítése 1 db 7x5 méteres murvás kocsibeálló elkészítése. Összességében: 13 m k-szegély, 25 m normál szegélykő, 21 m2 térkő, 35 m2 murvás-kavicsos terület
Sziasztok, Gödön szeretném jelenlegi 10cm magas térkövemet cserélni új 6cm magas térkőre (kb nm) Erre szeretnék ajánlatot kérni. Segítségeteket előre is köszönöm.
beton alap megvan
A következőkre szeretnék ajánlatot kérni: 2*6 méter szegélykő lerakás és kb. 24 nm terület egybefüggő viacolorozása. Ezen kívül a bejárati ajó előtt szeretnék egy, a jelenleginél nagyobb lépcsőt szinten viacolorból csináltatni. A terület nagy része (kb 80%-a) meg van alapozva, jelenleg műanyag gyeprács van rajta. A ház vonaláig szeretném a térkövet.
Szeméklygépkocsi bejárat előtti leálló terület. Meglévő, rég(30 éves), már részben humuszos zúzottköves felület, alatta kohósalakos feltöltéssel. A jelenlegi szintet tartva ki kell szedni az anyagot, a burkoló kő és homok ágyazata számára szükséges mélységgel. AQ burkoló kő 8-10 cm vastag legyen, tégla formátum, szürke, keskeny elemes beton szegélyezéssel, homokolt hézagolással, 15 m2-es téglalap alakú felületen. A téli időjárást megelőzően. Az előtetős garázs előtti terület.
Szeméklygépkocsi bejárat előtti leálló terület. Meglévő, rég(30 éves), már részben humuszos zúzottköves felület, alatta kohósalakos feltöltéssel. A jelenlegi szintet tartva ki kell szedni az anyagot, a burkoló kő és homok ágyazata számára szükséges mélységgel. AQ burkoló kő 8-10 cm vastag legyen, tégla formátum, szürke, keskeny elemes beton szegélyezéssel, homokolt hézagolással, 15 m2-es téglalap alakú felületen. A téli időjárást megelőzően. Az előtetős garázs előtti terület.