
Alanyi adómentesként secondhand ruházati webáruházat üzemeltetek főállás mellett, így havi bér jellegű elszámolásra nincs szükség. A kimenő számlákat a NAV felé online számlázó program segítségével azonnal elküldöm. Ez az első adóévem, január óta van bejelentett egyéni vállalkozásom, tartozásom nincs.
Bérszámfejtésre nincsen szükség. Negyedéves áfás, megbízható adózó. A vállalkozás szoftverfejlesztéssel (számítógépes programozással) foglalkozik, de jelenleg 0 alkalmazottja van, csak az ügyvezető-tulajdonos dolgozik benne. Ez nem fog változni a következő években sem. 1 db (azaz egy darab) kimenő USD számla van havonta, egy amerikai partner részére végzett számítógépes programozásról. 1 db (azaz egy darab) bejövő számla van, amely egy Telekom mobilelőfizetés havidíja. Bankszámla mindössze két darab van: 1 db HUF és 1 db USD folyószámla, folyószámlánként havi 1-2 tranzakcióval. A cég mérlegszerkezete és tőkehelyzete stabil, nincs belső vagy külső tartozása, és adótartozása sincs, és soha nem is volt.
Főbb mutatóink számszerűsítve -ben: Kimenő számlák darabszáma: kb. 65 (szamlazz.hu) Ennek 99%-át automatikusan állítjuk ki Bejövő számlák darabszáma: kb. 2 (qucik-ben vezetve online) Bankszámlák száma: 10 Fizetési módok: készpénz, bankkártya, átutalás, 4 futárszolgálat utánvétel utalása, online bankkártyás fizetési mód (Barion). Mindegyikről külön excelben vezetjük az elszámolást. Minden kimenő számlát tranzakcióval párosítunk szinte automatikusan egy belső szoftverrel aminek eredménye egy óriási excel. (Kikereshető az adott számla pontosan hogyan és mikor lett kiegyenlítve). OSS rendszeren keresztül RO, SK és SI exportunk is van (webáruházakon keresztül értékesítünk). Ha bármi egyéb kérdés merülne fel, keressen bátran. Szerdáig elutazom, ezért elsősorban emailben leszek elérhető.
Kedves Könyvelő! Egyéni vállalkozásomat (szépségipar, műszempillaépítés) . December 31-én hoztam létre. 36 órás munkaviszony mellett, átalányadózóként. A munkaviszonyom május 26-án megszűnt. Amióta a vállalkozásom van, nem készítettem bevallásokat, illetve nem tudom mi a helyzet amióta nincs munkaviszonyom. Segítségre lenne szükségem, mit tudnék most tenni, hogy ne szakadjon meg a Tb jogviszonyom.
Egyéni vállalkozóként dolgozom pénzügyi tanácsadóként az Allianznál. Havi szinten kb. 3-5 bejövő és 5-7 kimenő számlám van. A havi bruttó bevételem átlagosan Ft körül alakul, de változó. A fő tevékenységi köröm: biztosításközvetítés, pénzügyi tanácsadás, ügyintézés. Jelenleg még nem adózom, ezért olyan könyvelőt keresek, aki segít kiválasztani a számomra legkedvezőbb adózási formát. Fontos számomra a személyes kapcsolattartás, nem szeretnék kizárólag online egyeztetni.
Teljeskörű bérszámfejtés és TB ügyintézés (be és kijelentéseket, szerződéseket menedzseljük), utalási listák összeállítása, főkönyvi feladás adatátadás, 08-as bevallás beküldése, szükséges statisztikák benyújtása, hatóságokkal való kapcsolattartás, apaszabadság igénylése, TB elleőrzések bonyolítása (CSED, GYED...). Kedvezmények igénybevétele, sikerdíjak igénylése tanulók esetén. Cafeteria számfejtés, utalási filok összeállítása, éves nyilatkoztatások. alkalmazottak, egyszerűsetett foglalkoztatottak. szakképzéses munkaszerződésesek, alkalmanként: osztalék számfejtés, társas vállalkozók kezelése, megbízási díjak számfejtése, kisebb létszámú fizikai állomány 10 fő (ha kell ez legyen külön árazva) jelenlét adatainak rögzítése.
Feladat -ben alapított, ipari irányítástechnikai, olajipari karbantartó cég, . könyvelése, bérszámfejtés 2 főre, mérleg készítés, kimenő számláink átlag 1-3db /hó bejövő számláink 20-40db max.50db/hó. éves forgalma 50-60M Ft. SZJA bevallás készítése 3 fő tulajdonos részére. Számláink 80%-a papír alapú, azok digitális feldolgozására nincs kapacitásom, ezért a postai út a legelőnyősebb számunkra.
Virágkötészeti tevékenységet szeretnék folytatni. Zöldség- és virágdekorációk, koszorúkészítés, és szárazvirág kollázs készítését és értékesítését szeretnén megvalósítani internetes eladás útján. Szükségem van segítségre a pontos tevékenységi körök kiválasztásában és bejelentési kötelezettség teljesítésében. , későbbiekben a könyvelés ellenőrzésében.
A cégem kényszertörlés alatt már lejárt a határidő. Cégemnek kb. 8 ft adótartozása van. óta cégem nem működik csak a tb. et fizetem . óta nincs könyvelési adat . Vill Korr cégnél garanciális visszatartozás , ami 10% számlázásból visszatartotta amit részemre nem fizettek meg, részben elévült tavaly 3 hónapig táppénzen volt egészségi okok miatt azóta sem tudok dolgozni. banknaplóval rendelkezem . ez lenne a problémám röviden előre is köszönöm válaszukat .
Egy alvó BT. (.12. óta) az éves bevallás és a havi bevallásokban keresem a segítséget egy -egy alkalomra. Most pl. a számú -es évre vonatkozó elmaradt bevallás elkészítéséhez keresem a segítséget. Végzést kaptam, 30 napom van pótolni, a cégnek semmilyen bevétele nem volt. És túlfizetésem is van.