
Még az ismeretség nagyon rövid de eddig pontos ,gyors, és segítő.
1-6 hónap kimenő, bejövő számláinak lekönyvelése. Az összes Te értékesíte lesz 06.30- ig. Ki lesz osztva osztalék js, de maradéh a zárásná. Ezek után azonnal bejelenteni az egyszerűsített végelszámolárt, záró beszámoló és a többi bejelentést, megvárni a cégbírósági értesítés dátumát. Attól számolva a 40. nap után újra zárás, és vagyon felosztásijavaslat. De ekkorra is marad osztalék( ezzel kapcsolatban kell bérszámfejtés). Kézi számlát használ 06 30- ig, amiket én fel is adok a NAV oldalán. Sajnos a beteségem miatt kell új könyvelőt keresni az ügyfelemnek. Jelenleg a -as beszámolót készítem,már csak fel kell adni. A vállalkozásnak havonta max 1-3 bevézeli számlája volt, és max 15-20 db szállítói számlája van.
Èdesapám ajándékozott nekem egy ingatlant , ami tulajdonképpen megérett a lebontásra. Fél éven belül eladtam, és az árán sikerült venni egy lakást. Mivel én 40 éve Münchenben élek, és haza szeretnék költözni, nekem ez a lakás létfontosságú. Ùgy olvastam, hogy kérelemre az adóhatóság az adót méltányosságból mérsékelheti vagy elengedheti , különösen ha a felhasználás az eladó saját maga lakhatóságát biztosító célra történik. Ebben az ügyben szeretnék segítséget kérni . Elöre is köszönöm! Üdvözlettel
Első körben eseti tanácsadásra lenne szükségünk, később esetleg könyvelés is, ez több mindentől is függ amire nincs még rálátásom. Megállapítandó EV hoz keresem a lehetőségeket. Teljes állás melletti, EV/ált.adózásról lenne szó, 1 fő EFO -al. Ezen belül két változat: csak fotózás TEV.KÖR (80 %-os), vagy fotózás és egyéb (PL design stb, ezeknek nem tudom a költséghányadát). A kérdés: lehetséges-e, és szabályos e, hogy ha alapvetően az EFO val. alkalmi munkákra szerződtetett alkalmazott végez csak munkát, vagy többnyire ő inkább, maga a tulajdonos csak papíron (mivel az lehetséges összes TEV.KÖR a TV szerint nem igényel jogilag semmilyen előírt szakmai képesítést. - Bár fotográfusi és kiadványszekesztési van amúgy) Az EV a feleségem lenne, én pedig az EFO alkalmazott. Más optimális adózási formák? Ha más tevékenységi köröket is beveszünk, mennyire emeli fel a az adózást, és így még mi és mennyi bevételig éri meg? Részletek a vállalkozásról Társasági forma: Egyéni vállalkozó (Mellékállású átalányadózóként tervezve, emellett főállású egy másik munkahelyen alkalmazottként) Főtevékenység: Fotózás (esetleg hasonló tev.kör, mint design, kiadványszerkesztés munkák) Alapítás éve: (majd) Várható éves árbevétel : 3 MFt alatt (első évben várhatóan max) Alkalmazottak száma 1 (EFO) Bejövő számlák (hó/db)?? Kimenő számlák (hó/db)..... havi 1-15 között (??) Működtet pénztárgépet? nem Cégautók száma 0 Bankszámlák száma (db) 1 Végez külkereskedelmet? nem Köszönettel: fotográfus
A (Pest Vármegye Önkormányzata és a szlovákiai Nyitra megye társulása) részére könyvelői-számviteli feladatok ellátása. A budapesti bejegyzésű, teljes mértékben a hazai számviteli szabályok irányadóak rá (gyakorlatilag az egyesületekéhez hasonló). A szervezet az alábbi jogszabály alapján működik, a bejegyző hatóság a Külgazdasági és Külügyminisztérium. https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a.tv A beszámolói megtekinthetők az alábbi linken: https://pontibusegtc.eu/index.php/hu/dokumentumok A jelenleg 3 nyertes pályázattal rendelkezik. Egy kb. millió Ft összegű, illetve millió Ft összegű műemlék felújítás és egy 14 millió Ft összegű külülgyminisztériumi támogatás. A havi számlák átlagosan 5-6, amire számítani lehet, de havi 10 számlánál nem várható több. Kimenő számláink nincsenek. 3 fő részmunkaidős és 3 negyedévente esedékes bérjellegű juttatás van, egyik szlovákiai illetőségű, miatta van egy szlovák partnerirodánk is, aki kizárólag a szlovák kollegina bérszámfejtését végzi (mást nem). Jelenleg 4 bankszámlánk van, de ebből 2 most kerül megszüntetésre, mivel egy uniós projektet teljes egészében befejeztünk.
Kedves Zsuzsa! Már ismerjük egymást korábbról, akkor tegeződtünk, engedd meg, hogy most is ebben a formában forduljak Hozzád. Lakáskiadáshoz szeretnék természetes személyként adószámot kiváltani, de a NAV labirintusában eltévedtem. Ebben a kérdésben kérek Tőled segítséget. Előre is köszönöm:
szja bevallást kérném pótlólag elkészíteni (korábbi könyvelő indoklás nélkül elmulasztotta beadni, NAV nemrégivab felszólított). Saját jogon nyugdíjas vagyon. 3 kimenő és 2 bejövő számlám van összesen -ban. Saját autó átalányt tudok elszámolni, tudomásom szerint adófizetési kötelezettségen nem keletkezett.
Előző évi könyvelési hibát helyre hozni (2hónap). Októberben alakult a cég, egy irodabérlés van benne magánszemélytől, illetve 2 havi bevétel. Adóbevallás elmaradt, mérleg hiányzik. 8 napom maradt helyre hozni és várandósan állok ebben a helyzetben mert az előző könyvelő mulasztott. Kérem mielőbbi segítségüket természetesen megfizetem az árát a segítségnek! Köszönöm mielőbbi válaszukat. Köszönöm mielőbb válaszukat.
Havi egy számlát fogok kiállítani egy londoni cégnek külső tanácsadóként, IT telco szolgáltatási terület, 7- eur/hó. Eddig alkalmazottként dolgoztam. Könyvelésre és adótanácsadásra lenne szükségem egy megbízható, referenciákkal rendelkező cégtől, amelyik tudja kezelni az euróban érkező bevételt, emellett tud segíteni az egyéni vállalkozás megkezdésével kapcsolatban, milyen költségeim lesznek (adók, járulékok), mennyi bevételem marad.
Üdvözlöm! Kft. könyveléséhez keresek új könyvelőt. A Kft. - be egyedüli tulajdonként, 4 órában vagyok bejelentve, de jelenleg GYES-en vagyok. Ezen kívül édesapámnak segítek, olymódon, hogy a Kft főtevékenysége festés, burkolás. Havonta / két havonta 1-2 számla bevételi számla szokott lenni, tehát a cég nem teljesen "üzemel". Jövő évben szeretném összeszedni a céget és majd több vállalkozást elinditani rajta. A cég -ben alakult.