
Gyermekvédelmi feladatot lát el, nevelőszülői hálózatot tart fenn, utógondozói ellátást végez és családmegerősítő programokkal próbálja megelőzni a gyermekek családból történő kiemelését. Az előírt közhasznúsági mutatóknak megfelel, 1% felajánlást és adományokat gyűjt céljai elérése érdekében. A kiegészítő mellékletben minden fontosabb információ részletesen megtalálható.
Egyéni vállalkozás elindításában és a leendő adminisztratív, könyvelési feladatok elvégéséhez keresek rugalmas, elérhető, segítőkész szakembert. :) Vállalkozásom profilja többféle tevékenységből adódna össze (handpanes lélekgyógyítás, fellépések, női energiát támogató ékszerek árusítása és workshopok tartása, dekorációs projektek kivitelezése és a megfelelő szakma elvégzése után fafaragásos projektek), ezért is fontos a leendő könyvelőm személye, hogy gördülékenyen tudjunk együtt dolgozni. Első alkalommal szeretnék mindenképpen személyesen találkozni, de utána nyitott vagyok az online/telefonos egyeztetésekre is. :)
Tevékenységi kör: i tevékenység Számlaszám: Bejövő számlák száma (-ben): kb. db Kimenő számlák száma (-ben): kb. db Alkalmazottak száma: 8 fő Cégforma: . Elvárások: Könyvelés és bérszámfejtés teljes körű kezelése Kommunikáció: Az online egyeztetést preferáljuk. Év zárása: Fontos számunkra az év januári-februári zárása.
Amiben segítségre szorulnék: - Egyéni vállalkozás megalapításához némi technikai segítségnyújtás (milyen tevékenységi kört kell felvennem a kiskereskedelmi tevékenységek kapcsán és, hogy hová és miként kell a kiskereskedelmi tevékenységet bejelenteni), - Német Amazonon és Magyarországon szeretnék az egyéni vállalkozásommal kiskereskedelmi tevékenységet folytatni online. - Felmerülhet például vám elszámolás is. - Könyvelés (alkalmazott nem lesz csak én, mint egyéni vállalkozó), - Adóbevallás elkészítése német és magyar bevételek vonatkozásában. - NAV előtti képviselet. És még ami eszembe sem jut egy ilyen vállalkozás beindítása során. Ha van rá mód szívesen egyeztetnék telefonon is.
KATA vállallkozás indítás (minden "alapszinten", semmi specifikus jellemző), számlák száma kb. 20 db/hó. A kezdeti költségekre és a hosszútávú költségekre szeretnék árajánlatot kérni. Tervezett tevékenységi körök: Típus TEÁOR szám Megnevezés Fő 56.10 Éttermi, mozgó vendéglátás Mellék 81.29 Egyéb épület-, ipari takarítás 96.09 Egyéb személyi szolgáltatás 70.22 Üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás 86.90 Egyéb humán-egészségügyi ellátás 96.04 Fizikai közérzetet javító szolgáltatás 74.10 Divat-, formatervezés, grafikai tervezés
A vállalkozás tevékenysége: kozmetikai készítmények gyártatása és kis- nagykereskedelme, a lakosság felé a számlázás kb. 75 %- a - vállalkozások felé kb.25 %-a történik. A Kft - en alakult, fokozatosan nő a bevétele. Könyvelendő számlák: Kimenő számlák: évente kb. 4. db Bejövő számlák: évente kb. DB EUS import számlák: évente kb 60 db Pénztár: évente kb. pénztárbizonylat. vámolás számlái : Vámhatározat+vámeljárás+külf szállítás+külf.számla= évente kb 60 db Nettó bevétele: .ben millió Ft volt A könyvelést .januártól kell átvenni a jelenlegi könyvelőtől, aki nyugdíjba vonul..
Háziorvoslás, májusban vettem át a praxist. Van egy asszisztensem és lesz egy takarítóm. Nem tudom, hány számla lesz, még a bérem sincs meghatározva. A jelenlegi könyvelőm nagyon kedves, csak kb. 5 ember foglalkozik velem, igy igazán senki, és a takarítóm felvétele 3 hónapja csúszik, a bérem meghatározása 2 hónapja és nem igazán tudom, ki foglalkozik a dolgaimmal és mindent most csinálok először, nem igazán értem, mit hogyan kell/célszerű, de mindig minden csúszik, online kapok választ, de érdemi előrelépés nehezen történik. Ennek ellenére rengeteget fizetek nekik havonta. Szeretném, ha lenne módom érdemben beszélgetni a háziorvosok vállalkozói tevékenységéről, mit hogyan csináljak, miről kérjek számlát, mennyi legyen a bérem, milyen formában vegyem fel a takarítót stb.
A Lakásszövetkezetünk 2.1 Ha területén elszórtan 40 épület van, közös tulajdonban semmi nincs Az egyes épületek közüzemi díjait a tulajdonosok saját külön szerződéseik alapján fizetik az egyes szolgáltatóknak. A szövetkezet maga fizeti a szemétszállítást, a közvilágítást és hasonlóakat. Bejövö számlák száma: havonként 5-6 csoportos beszedési megbízással teljesítve Kimenő számlák száma: 0 Gazdasági tevékenységet nem végzünk 40 fős tagság 45..-Ft/ingatlan éves hozzájárulást fizet (benne 10..- Ft. felújítási alap)
Kedves Címzett, Másodállású egyéni vállalkozás elindítását tervezem, amely során print-on-demand (POD) módszerrel értékesítenék ruházati termékeket (pl. pólók) online, elsődlegesen a Printify és az Etsy platformok segítségével. A célcsoportom főként EU-n belüli vásárlókból áll majd, és a gyártást/kiszállítást a Printify partnerei végzik. Az alábbi információk alapján szeretném kérni a tanácsát, illetve tájékoztatást, hogy milyen lépéseket kell megtennem az elinduláshoz és a jogszabályi megfeleléshez: A vállalkozásomat másodállásban működtetném (főállású munkaviszony mellett). Alanyi adómentességet választottam, évi 12 millió forintos határig. A 40%-os költséghányad szerinti adózást alkalmaznám (KATA már nem opció). A tevékenység TEÁOR száma: – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem. A platformokon keresztül történő értékesítés során csak EU-s magánszemélyeknek is adnék el, így úgy tudom, szükség van közösségi adószámra (EU VAT Number) – ezzel kapcsolatban is szeretnék pontosítást kérni. A termékeket nem én gyártom vagy szállítom, hanem a Printify alvállalkozói – a számlázás és teljesítés szempontjából is érdekelne, hogyan kell ezt könyvelési szempontból kezelni. Terveim szerint az Etsy platformra regisztrálva fogom végezni az értékesítést, amely automatikusan beszedheti az áfát bizonyos országokban – ezzel kapcsolatban is szeretnék információt kérni, hogyan kell ezt a magyar adózásban kezelni. Szükség van-e bármilyen külön bejelentésre, engedélyre, vagy más hivatalos lépésre az induláshoz? Előre is köszönöm a segítségét és a tájékoztatást, bízom benne, hogy Önnel hosszú távon is együtt tudok majd dolgozni.
Szeretnék árajánlatot kérni a jövő hónapban induló KFT-m bejegyzésében (és az immateriális apportjának dokumentálásában), illetve a könyvelői feladatainak havi ellátásához. Mivel a cég még csak most indul, várhatóan az első évben minimális munkával járna a könyvelés, mert sok bevételre az első hónapokban nem lehet számítani. Néhány megbízási szerződéses bér kifizetésével eszközök, szoftverek beszerzésével és a későbbi bevételhez kötődő adózással kapcsolatos könyveléshez keresek segítséget. Főként fix havidíjas csomagra szeretnék ajánlatot kérni. Köszönöm előre is!