Remek szolgáltatás, cégemnek bérszámfejtésre volt szüksége, a Tudjukkitől 5 árajánlatot kaptunk, így volt összehasonlítási alapunk. Nagyon profin dolgoznak a felkért szakemberek, átlátható és megbízható munkát végeznek.
A tudjukki.hu-n keresztül találtunk rá a könyvelőnkre, miután ígéretes árajánlatát megkaptuk. Teljesen elégedettek vagyunk a munkájával, a könyvelést és a bérszámfejtést is ő intézi. Köszönjük a segítséget!
Új könyvelő után kellett néznie cégünknek, és bérszámfejtésre is szükségünk volt. Nagyon jól jött, hogy össze tudtuk hasonlítani az árajánlatokat, máshol nem lett volna erre lehetőségünk. A nyilvántartás azóta biztos kezekben van, nem kell aggódnunk a kifizetések ügyében. Ajánlom a szolgáltatást!
Igen, a Tudjukki.hu-n az ajánlatkérés teljesen ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár! Mi segítünk megtalálni a legjobb szakembereket a feladathoz, hogy árajánlataikat össze tudd hasonlítani, Te pedig szabadon választhatsz közülük.
A bérszámfejtés tartalmazza a jövedelem elszámolását, a nettó bért, a járulékokat és közterheket, ami szükséges az év végi adóbevallás benyújtásához.
Gyakorlatilag lehet, mivel nem tiltja törvény. Azonban a szakmai tudás nélkül vakmerű és kockázatos vállalkozás lehet.
Szép napot bérszámfejtésben kérnék segítséget mert a fizetésem keveslem és mindig valami ürügyet mondanak. Röviden.. 6 órában dolgozom. Szakmai bért kapok dajka végzettségem van de takarítóként dolgozom. 3 gyermekem van de egy gyermek után vettem igénybe az adó kedvezményt havonta a másik két gyermekre a férjem. De valamit nem jól számolnak el . e Ft kellene lenni a nettóban a bizonyítvánnyal és az adó kedvezményt miatt. Táppénzen szoktam lenni a gyerkőccel tény..de most e Ft ot kaptam két hetet voltam a kisfiammal t
Üdvözlöm! A cég alapítása folyamatban van, ami azt jelenti hogy már az egyedüli tulajdonos (apukám) és az én (ügyvezető) adataim elvannak küldve egy ügyvéd részére, amit pénteken írjuk alá. Áprilistól keresnék könyvelőt. Az apukám nem vesz részt a ügyeiben egyáltalán, én viszont jelenleg egyedüli alkalmazotta leszek, mint ügyvezető és szakács. Hamarosan lesz még egy futár és még egy szakács. Kivás és Áfa körös lesz a vállalkozás, a székhelye iparűzési adója 0%. Az alkalmazottak bérszámfejtésére és a könyvelésre keresek könyvelőt, aki lehet az ország másik végén is akár. Köszönöm a figyelmét. Üdvözlettel: Jeges László
Első körben beszámoló készítésére kérek ajánlatot. Cég nem működött, 0 fő foglalkoztatott volt. Havi 1 db irodabérlet számla és természetesen 1 db banki folyószámla keletkezett. 1 -1 fájlba betettem, elektronikus, nincs sok munka vele. Bérszámfejtés is rendben volt, beküldésre került a havi 1 db 0-s. Könyvelőt váltanék, kérek külön a beszámoló készítésre és külön a könyvelésre ajánlatot. Cég 1 fővel fog működni, havi 1-2 elektronikus számla fog keletkezni. A cég alanyi ÁFA mentes.
Tevékenységi: papír írószer üzlet évi nettó árbevétel: eFt . Eszköz/forrás: eFt . május hónap alapján: Kimenő számlák: 85 db készpénzes, 37 db utalós Bejövő számlák: 41 db Pénztárgép napi bevétele. OTP bank: 18 db kivonaton 59 tétel Fizetési pont terminálnak is van bankszámlája külön, onnan csak átvezetem az összeget a fő számlára. Bérszámfejtés 2 fő részére + tanszervásár alatt kell egy beugró egyszerűsített foglakoztatással augusztusban.
1-6 hónap kimenő, bejövő számláinak lekönyvelése. Az összes Te értékesíte lesz 06.30- ig. Ki lesz osztva osztalék js, de maradéh a zárásná. Ezek után azonnal bejelenteni az egyszerűsített végelszámolárt, záró beszámoló és a többi bejelentést, megvárni a cégbírósági értesítés dátumát. Attól számolva a 40. nap után újra zárás, és vagyon felosztásijavaslat. De ekkorra is marad osztalék( ezzel kapcsolatban kell bérszámfejtés). Kézi számlát használ 06 30- ig, amiket én fel is adok a NAV oldalán. Sajnos a beteségem miatt kell új könyvelőt keresni az ügyfelemnek. Jelenleg a -as beszámolót készítem,már csak fel kell adni. A vállalkozásnak havonta max 1-3 bevézeli számlája volt, és max 15-20 db szállítói számlája van.
A (Pest Vármegye Önkormányzata és a szlovákiai Nyitra megye társulása) részére könyvelői-számviteli feladatok ellátása. A budapesti bejegyzésű, teljes mértékben a hazai számviteli szabályok irányadóak rá (gyakorlatilag az egyesületekéhez hasonló). A szervezet az alábbi jogszabály alapján működik, a bejegyző hatóság a Külgazdasági és Külügyminisztérium. https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a.tv A beszámolói megtekinthetők az alábbi linken: https://pontibusegtc.eu/index.php/hu/dokumentumok A jelenleg 3 nyertes pályázattal rendelkezik. Egy kb. millió Ft összegű, illetve millió Ft összegű műemlék felújítás és egy 14 millió Ft összegű külülgyminisztériumi támogatás. A havi számlák átlagosan 5-6, amire számítani lehet, de havi 10 számlánál nem várható több. Kimenő számláink nincsenek. 3 fő részmunkaidős és 3 negyedévente esedékes bérjellegű juttatás van, egyik szlovákiai illetőségű, miatta van egy szlovák partnerirodánk is, aki kizárólag a szlovák kollegina bérszámfejtését végzi (mást nem). Jelenleg 4 bankszámlánk van, de ebből 2 most kerül megszüntetésre, mivel egy uniós projektet teljes egészében befejeztünk.
Szeretnék árajánlatot kérni cégünk könyvelésére október 1-től. A cég neve: RF . Könyvelés és telefonszámla költségek vannak havonta. Bevételi oldalon számla előreláthatólag nincs. Fizetés: megoldható 12 hónapra előre. Bérszámfejtés nincs, ügyvezető főállású másik cégben. Alkalmazott nincs.
Rövidáru, méteráru bolt, varrás, és webshop. SAjnos csökkent a bevétel, van hogy az 1 milliót sem éri el havonta, de max 1,6/ hó a nettó árbevétel, Bejövő számla is csökken 30-50db havonta, A boltban kb 20-35 blokk van/ nap, a webshopban kimenő folyamatosan csökken átlag 50-/hó. Egy tulajdonos van, akinek van főállása, van akitől béreljük a helyet, ott is kell valami bérszámfejtés és igazából 1 alkalmazott van.
Bejövő számlák: kb 50-80 db/hó Kimenő számlák: kb. 30-50 db/hó Banki tranzakciók száma: kb. 50- db/hó Bevétel: kb. m Ft Rendezvényeszközök bérbeadásával foglalkozunk, szezonális jellegű a munkánk, az év egyik felében több számla keletkezik, a másik felében kevesebb. Ez a bérszámfejtésben is tükröződik. "Rendes" cég vagyunk, mindent mindig időben fizetünk, nincsenek problémáink a NAV-val, vagy bármilyen más hatósággal, jogiszeméllyel/természetes személlyel. Nem fognak "csontvázak hullani a szekrényből" (legalábbis mi nem tudunk róla). 10 éve működő cégünk eddig két könyvelőirodával dolgozott, szeretjük az állandóságot. A váltás oka egy nagyobb áremelés, ami párosult a részünkről egy elégedetlenséggel (lassú, olykor pontatlan válaszok könyvelő részéről, hónapos csúszás a zárással, miközben minden adat rendelkezésre állt).
15 hónaja üzemelő vállalkozás, - Mns egyéb szórakoztatás, szabadidős tevékenység, ezen belül szabadulós játék. Két ügyvezező, együttes aláírási joggal. Eddig a játék kialakítása folyt, bevételt nem termelt a cég. Most érkeztünk a bevételszerzés szakaszához. Várhatóan nyugtás ügyfelekből, eleinte havonta kb. 20-50-re számítunk, kb k/hó bevétellel. Bejövő számláink kb 5-10 / hó. Könyvelésre és bérszámfejtésre szeretnénk ajánlatot kérni. Emellett adótanácsadást szeretnénk igénybe venni a következő témakörökben (de nem kizárólag): Ügyvezetők munkaviszonyban vagy megbízási szerződéssel lássák el a feladatukat? Melyek a legkedvezőbb HIPA adózási lehetőségek nálunk? Milyen bizonylatolási mód lenne a legkedvezőbb nekünk?