Remek szolgáltatás, cégemnek bérszámfejtésre volt szüksége, a Tudjukkitől 5 árajánlatot kaptunk, így volt összehasonlítási alapunk. Nagyon profin dolgoznak a felkért szakemberek, átlátható és megbízható munkát végeznek.
A tudjukki.hu-n keresztül találtunk rá a könyvelőnkre, miután ígéretes árajánlatát megkaptuk. Teljesen elégedettek vagyunk a munkájával, a könyvelést és a bérszámfejtést is ő intézi. Köszönjük a segítséget!
Új könyvelő után kellett néznie cégünknek, és bérszámfejtésre is szükségünk volt. Nagyon jól jött, hogy össze tudtuk hasonlítani az árajánlatokat, máshol nem lett volna erre lehetőségünk. A nyilvántartás azóta biztos kezekben van, nem kell aggódnunk a kifizetések ügyében. Ajánlom a szolgáltatást!
Igen, a Tudjukki.hu-n az ajánlatkérés teljesen ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár! Mi segítünk megtalálni a legjobb szakembereket a feladathoz, hogy árajánlataikat össze tudd hasonlítani, Te pedig szabadon választhatsz közülük.
A bérszámfejtés tartalmazza a jövedelem elszámolását, a nettó bért, a járulékokat és közterheket, ami szükséges az év végi adóbevallás benyújtásához.
Gyakorlatilag lehet, mivel nem tiltja törvény. Azonban a szakmai tudás nélkül vakmerű és kockázatos vállalkozás lehet.
1-6 hónap kimenő, bejövő számláinak lekönyvelése. Az összes Te értékesíte lesz 06.30- ig. Ki lesz osztva osztalék js, de maradéh a zárásná. Ezek után azonnal bejelenteni az egyszerűsített végelszámolárt, záró beszámoló és a többi bejelentést, megvárni a cégbírósági értesítés dátumát. Attól számolva a 40. nap után újra zárás, és vagyon felosztásijavaslat. De ekkorra is marad osztalék( ezzel kapcsolatban kell bérszámfejtés). Kézi számlát használ 06 30- ig, amiket én fel is adok a NAV oldalán. Sajnos a beteségem miatt kell új könyvelőt keresni az ügyfelemnek. Jelenleg a -as beszámolót készítem,már csak fel kell adni. A vállalkozásnak havonta max 1-3 bevézeli számlája volt, és max 15-20 db szállítói számlája van.
A (Pest Vármegye Önkormányzata és a szlovákiai Nyitra megye társulása) részére könyvelői-számviteli feladatok ellátása. A budapesti bejegyzésű, teljes mértékben a hazai számviteli szabályok irányadóak rá (gyakorlatilag az egyesületekéhez hasonló). A szervezet az alábbi jogszabály alapján működik, a bejegyző hatóság a Külgazdasági és Külügyminisztérium. https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a.tv A beszámolói megtekinthetők az alábbi linken: https://pontibusegtc.eu/index.php/hu/dokumentumok A jelenleg 3 nyertes pályázattal rendelkezik. Egy kb. millió Ft összegű, illetve millió Ft összegű műemlék felújítás és egy 14 millió Ft összegű külülgyminisztériumi támogatás. A havi számlák átlagosan 5-6, amire számítani lehet, de havi 10 számlánál nem várható több. Kimenő számláink nincsenek. 3 fő részmunkaidős és 3 negyedévente esedékes bérjellegű juttatás van, egyik szlovákiai illetőségű, miatta van egy szlovák partnerirodánk is, aki kizárólag a szlovák kollegina bérszámfejtését végzi (mást nem). Jelenleg 4 bankszámlánk van, de ebből 2 most kerül megszüntetésre, mivel egy uniós projektet teljes egészében befejeztünk.
Szeretnék árajánlatot kérni cégünk könyvelésére október 1-től. A cég neve: RF . Könyvelés és telefonszámla költségek vannak havonta. Bevételi oldalon számla előreláthatólag nincs. Fizetés: megoldható 12 hónapra előre. Bérszámfejtés nincs, ügyvezető főállású másik cégben. Alkalmazott nincs.
Rövidáru, méteráru bolt, varrás, és webshop. SAjnos csökkent a bevétel, van hogy az 1 milliót sem éri el havonta, de max 1,6/ hó a nettó árbevétel, Bejövő számla is csökken 30-50db havonta, A boltban kb 20-35 blokk van/ nap, a webshopban kimenő folyamatosan csökken átlag 50-/hó. Egy tulajdonos van, akinek van főállása, van akitől béreljük a helyet, ott is kell valami bérszámfejtés és igazából 1 alkalmazott van.
Bejövő számlák: kb 50-80 db/hó Kimenő számlák: kb. 30-50 db/hó Banki tranzakciók száma: kb. 50- db/hó Bevétel: kb. m Ft Rendezvényeszközök bérbeadásával foglalkozunk, szezonális jellegű a munkánk, az év egyik felében több számla keletkezik, a másik felében kevesebb. Ez a bérszámfejtésben is tükröződik. "Rendes" cég vagyunk, mindent mindig időben fizetünk, nincsenek problémáink a NAV-val, vagy bármilyen más hatósággal, jogiszeméllyel/természetes személlyel. Nem fognak "csontvázak hullani a szekrényből" (legalábbis mi nem tudunk róla). 10 éve működő cégünk eddig két könyvelőirodával dolgozott, szeretjük az állandóságot. A váltás oka egy nagyobb áremelés, ami párosult a részünkről egy elégedetlenséggel (lassú, olykor pontatlan válaszok könyvelő részéről, hónapos csúszás a zárással, miközben minden adat rendelkezésre állt).
15 hónaja üzemelő vállalkozás, - Mns egyéb szórakoztatás, szabadidős tevékenység, ezen belül szabadulós játék. Két ügyvezező, együttes aláírási joggal. Eddig a játék kialakítása folyt, bevételt nem termelt a cég. Most érkeztünk a bevételszerzés szakaszához. Várhatóan nyugtás ügyfelekből, eleinte havonta kb. 20-50-re számítunk, kb k/hó bevétellel. Bejövő számláink kb 5-10 / hó. Könyvelésre és bérszámfejtésre szeretnénk ajánlatot kérni. Emellett adótanácsadást szeretnénk igénybe venni a következő témakörökben (de nem kizárólag): Ügyvezetők munkaviszonyban vagy megbízási szerződéssel lássák el a feladatukat? Melyek a legkedvezőbb HIPA adózási lehetőségek nálunk? Milyen bizonylatolási mód lenne a legkedvezőbb nekünk?
Meglévő ügyfélkörrel rendelkező, most induló . keres megbízható könyvelőt hosszú távra. Feladatok: Cégindítással kapcsolatos adminisztráció támogatása (regisztrációk, ügyfélkapu nyitás stb.) A . teljes körű könyvelése. Kapcsolattartás a NAV-val, hatóságokkal A cégalapításkor az ügyvéd "2"-es adószámmal kérte meg az adószámunkat, de az árbevételünk alapjáén AAM maradunk ezt meg kell módosítani 1-re. Még nem állítottunk ki számlát, elvileg lehet ebben az estben ezt intézni. A . által kiállítandó számlákat Mi állítjuk ki. Várhatóan havonta 15 kimenő számla várható amit banki utalással teljesítik , és max 10 db bevételi számla várható. Bérszámfejtés nincs, nincs munkavállaló. Előnyt jelent, ha van tapasztalatod társasházak könyvelésében vagy társasházi gazdasági ellenőrzési folyamatokban, de ez nem feltétel. Rugalmasság, precizitás és diszkréció számunkra alapelvárás.
Tevékenységi kör: i tevékenység Számlaszám: Bejövő számlák száma (-ben): kb. db Kimenő számlák száma (-ben): kb. db Alkalmazottak száma: 8 fő Cégforma: . Elvárások: Könyvelés és bérszámfejtés teljes körű kezelése Kommunikáció: Az online egyeztetést preferáljuk. Év zárása: Fontos számunkra az év januári-februári zárása.
Bérszámfejtésre nincsen szükség. Negyedéves áfás, megbízható adózó. A vállalkozás szoftverfejlesztéssel (számítógépes programozással) foglalkozik, de jelenleg 0 alkalmazottja van, csak az ügyvezető-tulajdonos dolgozik benne. Ez nem fog változni a következő években sem. 1 db (azaz egy darab) kimenő USD számla van havonta, egy amerikai partner részére végzett számítógépes programozásról. 1 db (azaz egy darab) bejövő számla van, amely egy Telekom mobilelőfizetés havidíja. Bankszámla mindössze két darab van: 1 db HUF és 1 db USD folyószámla, folyószámlánként havi 1-2 tranzakcióval. A cég mérlegszerkezete és tőkehelyzete stabil, nincs belső vagy külső tartozása, és adótartozása sincs, és soha nem is volt.
Teljeskörű bérszámfejtés és TB ügyintézés (be és kijelentéseket, szerződéseket menedzseljük), utalási listák összeállítása, főkönyvi feladás adatátadás, 08-as bevallás beküldése, szükséges statisztikák benyújtása, hatóságokkal való kapcsolattartás, apaszabadság igénylése, TB elleőrzések bonyolítása (CSED, GYED...). Kedvezmények igénybevétele, sikerdíjak igénylése tanulók esetén. Cafeteria számfejtés, utalási filok összeállítása, éves nyilatkoztatások. alkalmazottak, egyszerűsetett foglalkoztatottak. szakképzéses munkaszerződésesek, alkalmanként: osztalék számfejtés, társas vállalkozók kezelése, megbízási díjak számfejtése, kisebb létszámú fizikai állomány 10 fő (ha kell ez legyen külön árazva) jelenlét adatainak rögzítése.